Nieco o projekcie

Projekt, nad którym aktualnie pracuję, tworzymy zespołowo na potrzeby kursu tworzenia gier Game Dev School prowadzonego przez doświadczonych twórców z takich studiów jak CD Projekt RED, Techland, 11 bit studios, Flying Wild Hog. Uczymy się, więc od najlepszych 🙂

Aktualnie tworzymy grę z gatunku endless runner na urządzenia mobilne z  systemem Android. 11 marca 2017 gra trafi do sklepu Google Play, także stay tuned.

Nad projektem współpracuję z zespołem kolegów z Game Dev School, mamy dwóch grafików, programistę (czyli mnie ;p) i dwóch designerów, z których jeden pełni również rolę producenta gry.

Dokładny przebieg prac nad projektem na bieżąco możecie śledzić na moim kanale na platformie streamingowej LiveEdu.tv – nagrania pod tytułem “defold endless runner”. Streamuję praktycznie codziennie pon-pt w godzinach 10-13. Kod projektu znajduje się oczywiście na Githubie.

Narzędzia, z których korzystam przy pracy to:

  • Defold – całkiem przyjemny silnik do tworzenia gier z językiem Lua
  • Cygwin + Git – command line’owy klient Gita, czyli systemu zarządzania wersją
  • Evernote – jako rozszerzenie swojego umysłu: do śledzenia prac, pomysłów, problemów i ich rozwiązań, a także jako wstępne źródło planowanych zadań
  • Toggl – śledzenie czasu pracy i techniki pomodoro
  • OBS Studio – do streamowania na LiveEdu.tv, nagrywania kawałków z rozgrywki, którymi mogę się podzielić na mediach społecznościowych
  • Slack – bieżąca komunikacja z zespołem
  • Google Hangouts – do cotygodniowych spotkań statusowych
  • Trello  – do zarządzania samymi zadaniami
  • Sublime Text  – edycja kodu
  • Google Drive – przetrzymywanie assetów, które trafią do gry oraz buildów
  • IFTTT, Zapier – integracja i automatyzacja zadań (np. post na konkretnym channelu na Slack, że na Google Drive wjechał nowy build gry) – czyli esencja lifehackowania ;>

 

Leave a Reply